wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Regulamin
Kontakt
  • FIRMA HANDLOWA "JANG II"
    GRZEGORZ ROLNIK
    ul. Tyska 9
    40-649 Katowice
    NIP: 954-119-61-89

  • E-mail:opakowania.jang2@gmail.com
  • Telefon32-202-78-34
    665150805
    603133850
  • Godziny działania sklepuponiedziałek – piątek 7.00-15.00
Chmura tagów

Regulamin

Regulamin zakupów w Sklepie internetowym www.opakowania.katowice.pl
 
1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
1.1. Właścicielem i prowadzącym sklep internetowy działający pod domeną www.opakowania.katowice.pl jest FIRMA HANDLOWA "JANG II"
GRZEGORZ ROLNIK, ul. Szewska 22, 40-649 Katowice, NIP: 954-119-61-89,REGON: 276277325 Biuro i magazyn: ul. Tyska 9, 40-649 Katowice
zwany dalej Sprzedającym
1.2. Z oferty sklepu internetowego opakowania.katowice.pl mogą korzystać osoby fizyczne posiadające pełną zdolnośc do czynności prawnych oraz podmioty prowadzące działalnośc gospodarczą, zwane dalej Klientem lub Kupującym
1.3. Złożenie zamówienia w Sklepie jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu i zobowiązuje Klienta do przestrzegania jego postanowień.
1.4. Wszystkie treści i zdjęcia udostępniane na stronie www.opakowania.katowice.pl są własnością F.H. JANG II GRZEGORZ ROLNIK. Zabrania się wykorzystywania jakichkolwiek materiałów publikowanych na stronie internetowej Sklepu (w tym zdjęć i opisów towarów) bez pisemnej zgody Sklepu.
1.5. Sklep www.opakowania.katowice.pl działa na wszystkich przeglądarkach internetowych.

2. OPIS USŁUG I CENY
2.1. Sprzedający oferuje do sprzedaży następujące produkty:
opakowania foliowe, opakowania papierowe, opakowania tekturowe, naczynia jednorazowe, artykuły biurowe, arykuły gospodarstwa domowego,
artykuły do wyposażenia sklepu.
Wszystkie towary oferowane przez Sprzedającego są nowe i oryginalnie zapakowane.
2.2. Wszystkie ceny towarów oferowanych w sklepie internetowym podane są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT)
2.3. Do każdego zamówionego produktu dołączany jest paragon fiskalny lub faktura VAT (wybór klienta).
2.4. Podane ceny nie obejmują kosztów dostawy.
2.5. Cena podana przy każdym towarze jest obowiązująca w chwili złożenia zamówienia.
2.6. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, o czym poinformuje zarejestrowanego Kupującego posiadającego konto w sklepie internetowym drogą e-mailową. Zamówienia złożone przed poinformowaniem Kupującego o zmianie cen, podlegają realizacji na dotychczasowych zasadach.
2.7. W przypadku zamówienia towaru na kwotę powyżej 500 zł, udzielany jest rabat w wysokości 10% od łącznej kwoty zakupów.

3. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ
3.1. Zamówienia przyjmowane są za pomocą formularza na stronie internetowej – Koszyka zamówień
3.2. Zamówienia w sklepie internetowym można składać 24 godziny na dobę, Sprzedawca nie realizuje zamowień w dni ustawowo wolne od pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wyznaczenia dodatkowych dni zamknięcia sklepu, tym samym braku możliwości realizacji dostaw.
3.3. Wkrótce po złożeniu zamówienia Kupujący otrzymuje drogą e-mailową informację o przyjęciu zamówienia (zestawienie wybranych produktów, adres dostawy, wartość zamówienia, forma płatności, sposób wysyłki). W razie braku otrzymania takiej informacji Kupujący powinien skontaktować się ze Sklepem drogą telefoniczną lub e-mailową.
3.4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji zamówienia, w przypadku zamowień z nieprawidłowo wypełnionym
formularzem.
3.5. Przyjęcie zamówienia do realizacji rozpoczyna się:
a) w dniu potwierdzenia zamówienia – w przypadku zamówień płatnych przy odbiorze
b) w dniu wpływu należności na konto – w przypadku zamówień płatnych przelewem
3.6. Kupujący ma możliwość anulowania lub zmiany zamówienia do momentu wysyłki towaru. Anulowanie lub zmianę zamówienia należy zgłosić telefonicznie lub e-mailem pod adresami firmy.
3.7. Zamówienia realizowane są na terenie całego kraju
3.8. Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest prawidłowe przekazanie przez Kupującego informacji niezbędnych do jego realizacji.

4. DOSTAWA I TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
4.1. Sprzedający oferuje dwa sposoby odbioru zamówionego towaru – przesyłka kurierska oraz odbiór własny.
4.2. Odbiór własny następuje z siedziby firmy FIRMA HANDLOWA JANG II po wcześniejszym potwierdzeniu terminu odbioru pod adresem:
Firma Handlowa Jang II Grzegorz Rolnik, ul. Tyska 9 (wejście od ulicy Chmielnej), 40-649 Katowice
4.2. Zamówienia przyjmowane sa tylko od Klientów z terenu Polski jak również wysyłka realizowana jest tylko w obrębie kraju.
4.3. Termin realizacji zamównienia wynosi od 1 do 7 dni roboczych od chwili potwierdzenia otrzymania zamówienia i zależy od rodzaju towaru
oraz jego dostępności w magazynie Sprzedającego.
4.4 W przypadku czasowej niedostępności części towaru w zamówieniu Kupujący jest natychmiast o tym fakcie informowany. Może wtedy podjąć decyzję o sposobie realizacji – częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia. W przypadku braku odpowiedzi ze strony Kupującego w ciągu 7 dni od daty zawiadomienia Sprzedający zastrzega sobie możliwość wysłania dostepnych pozycji w zamówieniu bądź anulowania zamówienia oraz zobowiązuje się niezwłocznie zawiadomić o tym fakcie Kupującego.
4.5. W razie dokonania przedpłaty za towar, w przypadku anulowania zamówienia, Sprzedający zobowiązuje się zwrócić należność w terminie
7 dni roboczych od daty zawiadomienia Kupującego o anulowaniu zamówienia.
4.6. Koszty przesyłki zamówionego towaru lub towarów ponosi Kupujący w wysokości zgodnie z obowiązującym w Sklepie cennikiem.

5. FORMY PŁATNOŚCI
Kupującemu przysługuje prawo wyboru następujących form płatności za dokonane zakupy:
5.1. Za pobraniem – płatność przy odbiorze paczki (wartość zamówienia + koszt przesyłki) kurierowi
5.2. Przedpłata przelewem na konto – płatność przelewem (wartość zamówienia + koszt przesyłki) na numer
rachunku: 85 1020 2313 0000 3502 0021 1128

6. REKLAMACJE
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 32-202-
78-34 lub 665-150-805. Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji. Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
6.1. W przypadku produktów uszkodzonych prosimy o przesłanie zdjęć na adres email: opakowania.jang2@gmail.com, o ewentualnym zwrocie towaru zostaną Państwo poinformowani w wiadomości zwrotnej.
6.2. Reklamacje uszkodzonego towaru rozpatrujemy tylko w przypadku, kiedy przesyłka została rozpakowana przy Kurierze i został spisany protokół szkody z Kurierem.
6.3. Po uzgodnieniu ze Sprzedawcą prosimy przesłać uszkodzony produkt, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez Sklep decyzji).
6.4. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
6.5. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez przesłanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy.
6.6. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

7. ZWROT TOWARÓW
Kupujący ma prawo odstąpić od umowy zakupu-sprzedaży towaru bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od jego otrzymania składając pisemne oświadczenie zgodnie z rozdziałem 4 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014, poz. 827 ze zm.). Wzór właściwego oświadczenia można pobrać tutaj:
http://www.uokik.gov.pl/download.php?id=1216.
Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
7.1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
7.2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
7.3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
7.4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem!

8. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
8.1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
8.2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
8.3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrócony towar powinien być w stanie nienaruszonym, w tym powinien być kompletny, w fabrycznym opakowaniu, nie może nosić śladów eksploatacji. Koszty przesyłki ponosi Klient.
8.4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
8.5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę, pomniejszoną o koszty realizacji zamówienia. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota.
8.6. W przypadku naruszenia przez Klienta warunków określonych w ust 2 i 3 powyżej oświadczenie o odstąpieniu od umowy jest bezskuteczne, towar nie podlega zwrotowi, a Sklep nie zwraca Klientowi zapłaconej kwoty.

9. OCHRONA PRYWATNOŚCI
9.1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.
9.2. Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich korekty, a także do żądania usunięcia.

10. Informacje dodatkowe
Sklep zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie, które wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie internetowej Sklepu. Osoby odwiedzające nasz sklep obowiązuje zawsze aktualnie obowiązująca jej wersja, dostępna na tej stronie.
Regulamin opublikowano: 23.08.2016r.
 
Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu